פיתוח מערכת תוכנה חדשה

מסטר ערוכה לתהליך מלא של פיתוח מערכת תוכנה (Turn Key Project) או לתהליך חלקי שבו הלקוח מספק חלק מהשירותים הנדרשים לפיתוח. בכל פרויקט התהליך כולל הגדרת דרישות, אפיון הפתרון, ניתוח ועיצוב התוכנה, כתיבה, התקנה, הדרכה וליווי הטמעה. חלוקת העבודה בין הלקוח לבין מסטר נקבעת בתחילת העבודה.

מסטר יודעת לפתח מערכות תוכנה שיכולות להיות עצמאיות (Stand Alone), או משולבות במערכות תוכנה אחרות של הארגון או פיתוח של מודולים חדשים למערכות קיימות.

הפיתוח מתבצע במגוון טכנולוגיות עדכניות ועל פני מספר פלטפורמות:

  • אתרי אינטרנט תפעוליים המאפשרים קבלת מידע וביצוע פעולות מול מערכות המידע של הארגון.
  • תוכנה למסופונים
  • מערכות לסביבת המובייל (Android, iOS)
  • מערכות Client \ Server בסביבת Windows

שלבי הפיתוח

שלב 1: הגדרת דרישות, אפיון וניתוח המערכת

הבנת דרישות הפרויקט, הוא השלב הקריטי הראשון והחשוב ביותר של התנעת פרויקט. אם שלב זה אינו נעשה כראוי, הפרויקט יסבול מעיכובים וסבבי פיתוח מיותרים. הניסיון והמקצועיות שלנו יאפשרו לנתח ביחד עמכם מהן המטרות שאתם מבקשים להשיג ומה מיפוי התהליכים העסקיים הנדרשים כדי לחדד ולדייק את הצורך שלכם. ניתוח המערכת מגדיר את הישויות המשתתפות במערכת החדשה, תהליכי העבודה, טבלאות הנתונים, הטכנולוגיה והתשתיות הפיזיות הנדרשות.

שלב 2: עיצוב

שלב העיצוב הוא המשך של שלב האפיון. אנחנו מגבשים יחד את הנראות של התוצר בפרויקט, בין אם מדובר באתר, אפליקציה או כל פלטפורמה אחרת. אנו עושים זאת בשילוב עם הבנה עמוקה של דרישות המשתמש ובטכנולוגיה בה אנו משתמשים.

שלב 3: הגדרת לוחות זמנים

בשלב זה אנחנו מגדירים אתכם את אבני הדרך של הפרויקט. אנחנו מקפידים לתכנן את התהליך באופן בו נוכל לייצר ללקוחותינו , בזמן הקצר ביותר, תוצרים שמספקים לכם ערך מוסף ברור. עמידה בלוחות הזמנים של הפרויקט מהווה ערך שאנו מקפידים לעמוד בו.

שלב 4: מנהל פרויקט

ניהול הפרויקט הינו חוליה קריטית בתהליך. מנהל הפרויקט שלנו אחראי לקשור את כל קצוות הפרויקט – זה שרואה את התמונה הגדולה ויודע לפרק אותה למשימות קטנות ואופרטיביות. מנהל הפרויקט שלנו הוא איש הקשר מול הלקוח. הוא יעשה את כל מה שנדרש כדי שכל היעדים שהציב הלקוח יושגו באיכות ללא פשרות ולשביעות רצונו המלאה. כדי להבטיח זאת אנחנו עובדים באופן צמוד עם לקוחותינו.

שלב 5: פיתוח

פיתוח המערכת יכול להתבצע במשרדי הלקוח או במשרדי מסטר בהתאם לאופי הפרויקט והממשקים הנדרשים למערכות אחרות של הארגון.

אנחנו מאמינים שפרויקט טוב הוא פרויקט שמאפשר ללקוח מעקב אחר השלבים בעזרת אבני דרך ברורות. חלוקת שלבי הפיתוח לוקחת בחשבון את הדרישות העסקיות והתפעוליות של הלקוח. כל שלב כזה כולל הגדרה מדויקת של משימות פיתוח ובדיקות, והוא מלווה בישיבות קבועות עם הלקוח.

שלב 6: עבודה צמודה עם הלקוח

בכל פרויקט אנו מבקשים מהלקוח למנות מנהל פרויקט מטעמו שיהיה איש הקשר באירגון ויעבוד בצמידות למנהל הפרויקט שלנו. מנהל הפרויקט מצד הלקוח מכיר את הדרישות, נמצא בכל הפגישות, אחראי לחבר ולעזור בקשרים הפנים ארגוניים, מכיר את הדגשים  ולוחות הזמנים הפנימיים של הארגון ושל הפרויקט הספציפי. העבודה הצמודה עם מנהל הפרויקט הופכת אותו לחלק בלתי נפרד מהצוות שלנו . שיטת עבודה זו מאפשרת לנו להיות פתוחים להתלבטויות, שינויי מדיניות וצרכים חדשים אם עולים כאלו במהלך הפרויקט. .

שלב 7:בדיקות ומסירה

בדיקות מתבצעות לאורך כל שלבי הפיתוח. המוצר לא נמסר ללקוח עד לביצוע בדיקות מסירה מובנות  שמאשרות שכל התהליכים, העיצוב, והפונקציונאליות הם לפי הדרישות שהוגדרו. תוצרי הפרויקט מועברים לבדיקת קבלה על ידי הלקוח ולאחר אישורו מתבצע תהליך מובנה של התקנה, ליווי והדרכה מקצועית.

שלב 8: תמיכה ותחזוקה

מרבית הפלטפורמות והתוצרים שאנו מתכננים ובונים עבור לקוחותינו מאפשרים ניהול עצמאי, פשוט ואינטואיטיבי. יחד עם זאת, כחלק מתפיסת השירות שלנו ששמה את לקוחותינו במרכז פעילותנו, אנחנו ערוכים וזמינים לתת מענה גם ללקוחות שמעדיפים להשאיר בידינו את נושא תחזוקת הפרויקט והתמיכה בו. מבחינתנו זה פשוט המשך הפרויקט, וגם כאן אנחנו שומרים כמובן על רמת שירות גבוהה ואיכות בלתי מתפשרת.

sep

קבלת אחריות על מערכות קיימות

מהיותנו חברה עם וותק של למעלה מ-20 שנה אנחנו מעמידים לרשות לקוחותינו את הניסיון והידע המצטבר ממאות פרויקטים בתחומים שונים ומגוונים. יתרון זה מאפשר לנו לקחת אחריות על מערכות קיימות במשרדי הלקוח, גם אם מדובר בטכנולוגיות ישנות יחסית.
מבחינתנו, לקחת אחריות זה אומר הבנת המערכת הקיימת, הבנת תפקיד המערכת במסגרת הארגונית, הבנת אופן כתיבת קוד המערכת, הבנת אופן מימוש בסיס הנתונים ושילוב עובדים מקצועיים שלנו למתן תמיכה ומענה לדרישות אשר יאפשרו לארגון שקט וביטחון.

sep

יעוץ טכנולוגי ואסטרטגית מערכות מידע

שירותי הייעוץ שאנו מספקים מבוססים על היכרות עמוקה ורבת שנים עם תחום התוכנה ונסיון רב במערכות מידע. לאחר שאנחנו מכירים לעומק את הלקוח, לומדים היטב את צרכי המידע והטכנולוגיה שלו, אנחנו מסייעים בהגדרת הפתרון היעיל והמתאים ביותר ללקוח בכלל ולפרויקט בפרט.
אנו מייעצים גם בהגדרת אסטרטגית מערכות המידע של הארגון לתחום ארוך הטווח ובכלל זה הגדרת הטכנולוגיות המועדפות, הגדרת שימוש במערכות תוכנה קיימות, רכישה של תוכנות מדף, בחינת עלויות ותמורה לארגון ועוד.
הייעוץ נעשה בשקיפות מלאה במטרה מוחלטת להביא את הערך המקצועי המקסימלי ללקוח.

sep

Professional Services במיקור חוץ

למסטר יש צוות עובדים גדול ומגוון אשר מאפשר ללקוחות שלנו להנות משירותי פיתוח ותחזוקה של מערכות מידע בארגון. ניתן להציב מומחים ונותני שירות מקצועיים באתר הלקוח על פי דרישה במספר מודלים: מיקור חוץ לטווח ארוך או לטווח קצר או ביצוע פרויקטים נקודתיים.
מסטר ערוכה לספק שירותים בתחומים שונים בהיקפים התואמים את צרכי האירגון כגון: מנהלי פרוייקטים, מנתחי מערכות, אנשי פיתוח בסביבות שונות ועוד. באמצעות השירות תוכלו להעסיק כח- אדם בהתאם לצרכים ספציפיים ולתגבר מערכים פנימיים על פי הצורך. אנחנו מבטיחים שכח-האדם שיוצב אצלכם יהיה שירותי, מקצועי ואדיב. האנשים המוצבים נהנים מתמיכה מקצועית של אנשי מסטר.

sep

הטכנולוגיות בהן אנו משתמשים

מבחינה טכנולוגית החברה מתמחה ב:
הקמה וטיפול במערכות תוכנה בטכנולוגיית  Visual Studio.Net (C#, MVC) במתכונת Internet /  Intra-Net / Client/Server.

פיתוח וטיפול במערכות תוכנה בעזרת JAVA   (JEE, JSF)על שרתי Tomcat, Apache, JBoss
פיתוח פתרונות לסביבת המובייל (אנדרואיד / IOS)

טיפול בבסיסי נתונים גדולים מבוססי Oracle או MS-SQL Server.
תהליכי עבודה מבוססי תהליכים Web Services Orientation.
עבודה תחת תהליכי אבטחת מידע נוקשים
פיתוח תוכנות למסופונים (מבוססי מערכות Windows)

מעבר לכל זה לחברה ידע נצבר רב במערכות ותיקות ועל כן יש ערך מוסף בשימוש בשירותיה על סמך הבנתה בטכנולוגיות ותיקות והבאתן לטכנולוגיות עדכניות.