Archives for projects

מערכת ניהול תקציב ומעקב רכש של הספריות הציבוריות – מערכת אינטרנטית לניהול תקציב של כ-60 מליון ₪ בשנה.

המערכת מכילה את רשימת כל הספקים המורשים של משרד התרבות והספורט ואת רשימת הפריטים של כל אחד מהם. נציג ספריה מורשה נכנס לאתר התוכנה ומבצע הזמנה של ספרים, פעילויות, מוצרי מדיה שונים וכל מה שספריה צריכה לתפעול שוטף.

ההזמנה מבוצעת במחירים עם הנחה שנקבעת מראש עם כל ספק. הספקים נכנסים גם למערכת כדי לעקוב אחר ההזמנות שהועברו אליהם, לדווח על משלוחים. המערכת מאפשרת לבצע גם חיתוך לפי איזורים גיאוגרפיים ואספקה חלקית של הזמנות.

לאחר אישורי תעודות משלוח על ידי הספריות, מועברות החשבוניות לתשלום כולל קישור אוטומטי למעקב התקציב ולמערכת הנהלת החשבונות.

משרד התרבות יכול להיכנס למערכת ולעקוב בכל רגע נתון על מצב ההזמנות וניצול התקציב.

מדינת ישראל -משרד התרבות והספורט

מערכת אינטרנטית המאפשרת העברה אוטומטית של חובות לגבייה באמצעות עורכי דין, על ידי קישור אוטומטי לתוכנת עודכנית – התוכנה המובילה בין עורכי הדין.

חברת כלל ביטוח מוציאה חובות שונים שהיא מתקשה בגבייתם לטיפול על ידי עורכי דין חיצוניים. נתוני החובות מועברים אוטומטית למשרד עורך הדין וחברת כלל יכולה באמצעות ממשק לעקוב אחר כל תהליך הטיפול שמבצע עורך הדין כולל מעקב תקבולים וסגירת תיקים.

כלל ביטוח – מערכת מעקב גבייה משפטית

קבוצת קלי מתמחה בטיפול באתגרים מורכבים בתחומי הביטוח הפנסיוני, הפיננסי, ביטוחי בריאות וביטוח אלמנטרי, ומספקת תכנון ארוך טווח באיכות גבוהה. הקבוצה מלווה עשרות אלפי לקוחות כבר למעלה מ-45 שנה ומעניקה להם שירות במגוון ערוצים טכנולוגיים.

חברת מסטר מלווה את החברה מזה כ-20 שנה בייעוץ טכנולוגי אסטרטגי, בפיתוח מערכת התוכנה לניהול הפעילות ופיתוח ותחזוקה של אתר המידע האישי ללקוחות הפרטיים ולמעסיקים.

אתר המידע האישי מאפשר לכל מבוטח לקבל את המידע העדכני ביותר על הפוליסות שלו, המוצרים הפיננסיים, פרטי התשלומים שנתקבלו בחברות הביטוח ואפשרות ליצירת קשר ישיר עם קלי.

קבוצת קלי – מנהל ההסדרים הפנסיוניים העצמאי הגדול בישראל – אתר האינטרנט למידע האישי ללקוחות.

חברת מסטר אפיינה, פיתחה ומתחזקת באופן שוטף את התוכנה המנהלת את המאגר הארצי למעקב אחר תביעות בגין פוליסות רכב.

המאגר מכיל פרטים המתקבלים מכל חברות הביטוח ומאפשרים לחברות לבדוק מה היסטורית הביטוח והתביעות של כל רכב לפי מספר הרישוי שלו. כל חברת ביטוח מעבירה באופן שוטף את פרטי כל הפוליסות של רכב ממונע (4 גלגלים ומעלה) המבוטחים אצלה. בנוסף, מועברים פרטי כל התביעות שטופלו ו/או מטופלות בכל חברת ביטוח.

כל חברת ביטוח יכולה לפנות למאגר ולקבל מידע על כל רכב עוד טרם הסכמת החברה לבטח את הרכב. במקרים רבים, הפניה למאגר מאפשרת לחברת הביטוח לוותר על הדרישה מהלקוח להמציא אישור היעדר תביעות לצורכי חיתום או הנחה.

מרכז הסליקה של חברות הביטוח – מאגר ארצי לתביעות רכב

קונטרם בע"מ מתמחה באחסנה, בשינוע ובמתן פתרונות לוגיסטיים לכל סוגי המטענים והמכולות ומספקת חבילת שירותים כוללת ליבואנים וליצואנים, חברות שילוח, עמילות מכס וחברות ספנות. החברה מפעילה מסוף מטענים ומכולות בפיקוח המכס באשדוד, המשמש כנמל ומחסנים לוגיסטיים חופשיים.

 מסטר פיתחה ומתחזקת באופן קבוע מערכת כוללת לניהול החברה כולל כל מרכיבי הטיפול במכולות, בשער הכניסה ובמחסן. המערכת גם כוללת מערך קישור למכס ולנמל אשדוד. לקוחות החברה יכולים להתעדכן באופן שוטף ובזמן אמת על מצב הטיפול בכל מכולה, עלויות ותשלומים.

אתר חברת קונטרם: http://www.conterm.co.il/

קונטרם – מסוף מטענים, מחסנים ומכולות ליבוא ויצוא (מקבוצת "גולד בונד")

קבוצת ISS  נוסדה בקופנהגן בשנת 1901, וגדלה להיות אחת מחברות השירותים המובילות בעולם. ISS היא החברה המובילה בעולם לניהול שירותים בשיטתFacility Services ונמצאת בפריסה עולמית ב- 50 מדינות. ISS פועלת בישראל החל משנת 1999. פעילות החברה בארץ נחלקת ל- 4 חטיבות מרכזיות: חטיבת הניקיון, חטיבת ההסעדה, חטיבת האחזקה והשירותים המשולבים- IFS  וחטיבת קייטרינג תעופתי.

פעילות הדברה היא אחת מהשירותים ש-ISS מספקת. מסטר תוכנה פיתחה אפליקציה לפלטפורמת אנדרואיד ו-iOS ומערכת Back Office לתפעול הפעילות הזו. האפליקציה נרכשה לשימוש על ידי סניפי ISS במדינות רבות ברחבי העולם.

 המערכת מאפשרת לכל סניף בעולם להגדיר תוכניות הדברה משתנות ללקוחותיו. התוכנית כוללת הצגה של תרשים המפעל, נקודות הביקורת לביצוע ההדברה, הגדרת סוגי ההדברה שיש לבצע והתדירות שבה יש לבצע ולעקוב.

האפליקציה מאפשר למדביר להציג את התרשים על מכשיר הטלפון החכם שלו, לבצע סריקה של קוד ה-QR של נקודת הביקורת בשטח (כהוכחה לביצוע בפועל) ולדווח בזמן אמת על מימצאי מזיקים למיניהם.

מערכת המידע הכוללת על שני מרכיביה, מאפשרת לעקוב אחר הסכמי ההדברה מול כל חברה, מעקב ביצוע ההדברה ותהליך ההתחשבנות.

ISS – אפליקציה ומערכת מידע למעקב אחר פעילות הדברה

מסטר תוכנה פיתחה עבור הבנק מערכת לרישום ומעקב צמצום חשיפה לסיכונים התפעוליים שיש בבנק. המערכת מאפשרת לסוקרים מיוחדים לתעד את הסיכונים התפעוליים, על פי תקנות צרכנות ותקנות המפקח על הבנקים. מנהלים בבנק יכולים לציין מה האמצעים שישנם לטיפול בסיכונים התפעוליים הללו, להגדיר תוכנית להקטנת החשיפה בכל סיכון ולעקוב אחר יישום הקטנת הסיכון.

בנק מרכנתיל דיסקונט – מערכת מעקב סיכונים תפעוליים

בשנת 2016 השתנו התקנות להעברת תשלומים מהמעסיקים לחברות הביטוח והפנסיה בגין ההפרשות הפנסיוניות של העובדים. המעסיקים (או נציגיהם) נדרשים להעביר קבצים במבנה אחיד אל היצרנים (חברות הביטוח, קרנות הפנסיה, קופות הגמל וקרנות ההשתלמות) המפרטים במדויק את התשלומים הפנסיוניים. המעסיקים נדרשים גם לוודא טיפול בשינויים, החזרים, שגיאות ותקינות הפקדת הכספים במערכות היצרנים.

סוכנויות מגדל (מבטח סימון – סוכנות הביטוח הגדולה בישראל, שגיא יוגב ושחם פנו למסטר לניהול הפרויקט ולפיתוח מערכת תעבורה ובקרת תקינות של עשרות אלפי הקבצים שעוברים בין כל הגורמים המעורבים בתהליך.

 מסטר ניהלה את פרויקט ממשק מעסיקים עבור כל סוכנויות מגדל חברה לביטוח כולל פיתוח מערכת העברת קבצים מבוקרת מול מעסיקים, לשכות שכר, חברות ביטוח, קרנות פנסיה, המסלקה הפנסיונית, קופות גמל וקרנות השתלמות.

המערכת הייחודית שפיתחה מסטר, איפשרה לכל סוכנויות מגדל לעבוד ישירות מול כל היצרנים ללא צורך בשירותי המסלקה הפנסיונית (חיסכון עצום בתשלומים למסלקה) ולהשיג יתרון יחסי של מהירות ואיכות בקרה על הקבצים המועברים מול כל המתחרים.

סוכנויות מגדל חברה לביטוח: "מבטח סימון", "שגיא יוגב" ו"שחם" ניהול פרויקט ממשק מעסיקים – תקנות התשלומים

נגישות
מסטר תוכנה ומערכות מידע בע"מ